Przejdź do głównej zawartości

Kosmetyczny Grudzień

Dzisiaj chciałam Wam napisać o moich ulubieńcach z grudnia, ale tylko jeśli chodzi o makijaż. 
 Każdy został zakupiony w Grudniu, i tak właśnie je pokochałam i stały się moją codziennością. 
  
PODKŁAD


 Na ten podkład wpadłam wsumie tak że mój wcześniejszy już się skończył a chciałam czegoś nowego, weszłam na stronę internetową NYX poczytałam komentarze, więc tego samego dnia pojechałam kupić. 
NYX stay matte but not flat, jest dobrym podkładem nie brązowieje nie tłuści się i nie świeci, a do tego jest kryjący, jedyny ból taki że bardzo szybko się zużywa. 
Koszt- 8euro = +-32zł 

CAMOUFLAGE CREAM 

Sporej ilości dziewczyn uratował tyłek w najmniej oczekiwanych momentach na bank! 
Na szczęście sama nie mam problemów z pryszczami czy niedoskonałościami, ale jak pojechałam w te Święta w góry, co oznaczało zmianę wody , wstaje w dzień Wigilii a tu cała buzia ( no dobra pół) i dekolt w nie przyjacielach, no to co Catrice jak Catrice mi pomogło , akurat ten produkt starcza na długo bardzo długo i jest tani. 
Koszt-3euro = +- 12zł  

POWIEKI 


Nigdy nie mogłam dobrać sobie paletki, zazwyczaj kończyło się na tym że korzystałam tylko z jednego odcienia na sześć więc było to bezsensem by kupować, ale dzięki jednej grupie na facebook widziałam jak dziewczyny sobie zachwalają tą paletkę więc postanowiłam ją kupić, jest tania ale dobra, podobają mi się kolorki, nie obsypuje się i utrzymuje się pigment. 
 Koszt : 

RZĘSY



Jestem maniaczką rzęs, uwielbiam kupować tusze do rzęs, osoby które nie czytały tu jest jeden post przeznaczony tylko Rzęsom .
Lubię tą mascare ze względu na to że powiększa rzęsy daje tego voluma i nie skleja ich wszystkich w wachlarz bez przerw.


BRWI 



Nie dawno przerzuciłam się na eyebrow gel, używam koloru ESPRESSO, niestety kupiłam trochę za jasny do koloru moich włosów, ale szczerze powiem że tym mi się maluje się lepiej niż kredką czy cieniami. 
Do tego kupiłam sobie pędzelek z MAC 208 . 

GEL- 8euro 
Pędzelek - 23 euro 

HIGH LIGHTER 


Do tego namówiła mnie moja przyjaciółka bo jak mówią mniej dramatu więcej brokatu! 
Pokochałam się świecić. 
Catrice - 4euro 

PALETKA DO KONTUROWANIA 



Nie dość że pigment dobry to się nie zmywa po 10minutach. 
Producent zadbał o osoby, które dopiero wchodzą w świat kosmetyków i objaśnił z tyłu paletki co i jak.


USTA

Pokochałam od pierwszego maźnięcia, matowy i kolor dość naturalny. 
Nie zjada się ale jedyny minus za bardzo się wysusza. 
Cena: 8euro  

Mam nadzieje że notka się Wam spodobała, i życzę miłego wieczoru :)

Komentarze

  1. Muszę wypróbowAĆ Catrice skoro jest taki genialny bo tez mam niestety od krótkiego czasu niedoskonałości! :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym przetestować ten korektor z catrice, ale nie mogę trafić w mój kolor :( Mam już wszystkie w swojej kosmetyczce i nadal różnią się od mojej skóry.
    Pomadka ma cudowny odcień <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawdzie wychodzę z założenia że przed 50-tką nie ma sensu się malować, bo po co? :D Ale podziwiam rzetelność w testowaniu kosmetyków i ciekawy sposób opisania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

noir&blanc

Niestety zdjęcia są niezbyt dobrej jakości, ale to dawało to że były żle zrobione, a dodwanie zdjęc z komputera, na telefon i znów na komputer trochę je psuje, ale nie uważam żeby były najgorsze.  Kapelusz-H&M, Koszulka-New Yorker, Torebka-Tchibo, Spodnie-New Yorker, Buty- New Yorker 

Inność

Odnajdowanie siebie.  Który już raz stoją pod tym zdaniem. Który raz pytam siebie sama już.  Czuje się szara i obojętna,czuje że pękła mi kreatywność i inność od innych, w biegu zgubiłam ją, choć wciąż obiecuje sobie ze po nią wróce. Zgubiłam chyba drogę powrotną.  Wrócę jak ją znajdę.